سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمه سامان در کرج

پیامی فرهنگی از طرف تیم نمایندگی بیمه سامان در کرج

حادثه خبر نمی کند! چند نفر از ما این جمله رو بار ها و بارها شنیدیم، و به سادگی از کنارش رد شدیم؟ می شه گفت اکثر ماها به استثنای اشخاصی که تجربه حوادث تلخ و ناگوار رو داشتن، درک درستی از این جمله نداریم. اصلا چنین قصدی نداریم که با دیدگاه منفی به ماجرای زندگی نگاه کنیم. اتفاقا بر عکس، قراره آینده نگری رو به شما یاد بدیم. بهتره کمی منطقی به مسائل توجه کنید.

بگذارید با یک مثال متفاوت ادامه بحث رو پیش ببریم. برنده شدن تو یک قرعه کشی چقدر شما را خوشحال میکنه؟! مسلما خیلی زیاد. این موضوع به ارزش ریالی جایزه مربوط نمیشه، هرچند که مبلغی که برنده شدید هرچه قدر بیشتر باشه شادی بیشتری هم داره. اما به هر حال شما از این اتفاق پیش بینی نشده این چنینی شگفت زده می شید و احساس خوش شانسی پیدا می کنید.

آیا منتظر این جایزه بودید؟ احتمال این رو میدادید که از بین صدها شرکت کننده شما برنده این قرعه کشی باشید؟ چند درصد اطمینان داشتید؟ فکر میکنم متوجه منظور من شده باشید. باید در عین خوش بین بودن واقع بین هم باشید. همونطور که در چنین شرایطی امکان برنده شدن شما وجود داره، هر روز در معرض تجربه حوادث بسیاری هستید که غیر قابل پیش بینی هستن. با این تفاوت که شما رو خوشحال نخواهد کرد.

اهمیت بیمه

اکثر ما پس انداز کردن رو بلدیم. گاهی اوقات برای خرید یک اتومبیل، رفتن به یک سفر و یا اهداف کوچک تر اینکار رو انجام میدیم. اما افراد آگاه و آینده نگر این عادت رو به صورت همیشگی بر حسب در آمد ماهیانه ای که دارند عملی می کنن. حتی بزرگان علم اقتصاد توصیه کردن اول پس انداز کنید و بعد خرج کنید! نه اینکه خرج کنید و مبلغ باقی مانده رو پس انداز کنید.

خب دلیلش چی می تونه باشه؟ چرا باید تحت هر شرایطی برنامه ریزی داشت؟ اصلا کی از فردا خبر داره؟ کسی از اتفاقات خبر نداره، نه لحظات زیبایی که پیش رو داریم و نه حوادث احتمالی. حفظ ثبات و آرامش در زندگی، برای همه ما در الویت قرار داره. فرقی نمیکنه که چه میزان در آمد داشته باشید، فرقی هم نمیکنه که چقدر افراد دقیق یا هوشیاری باشید. کنترل همه چیز دست ما نیست.

بیمه سامان، یک پس انداز آگاهانه برای جبران زیان های مالی در زمان وقوع حوادثه

متاسفانه برخی از ما تا تجربه رو تجربه نکنیم، به اهمیت این موضوع پی نمی بریم. چه بسا کسانی که ثمره یک عمر تلاش خودشون رو صرف خرید یک خانه کرده بودند و در اثر یک حادثه آتش سوزی دچار بزرگترین بحران خودشون در زندگی شدن. رانندگانی که در یک مسیر مشخص و تکراری روزهای زیادی رو رانندگی می کردن و با اطمینان از مهارتی که داشتند، احتمال تصادف و وقوع حوادث جاده ای رو نمی داند.

خانواده هایی که عزیزانشون به بیماری سخت دچار شدن و به جهت هزینه های تحمیل شده، دچار بحران های مالی سنگینی شدند. افرادی که عزیزی رو از دست دادند و با حجم بسیاری از مشکلات مالی مواجه شدند. سفری که برای تفریح و سیاحت ترتیب داده شده بود، و با حوادث غیر قابل پیش بینی به یک تجربه تلخ تبدیل شد. این حوادث می تونه در طول سفر رخ بده، و یا اتفاقی در غیاب شما مثل سرقت از منازل.

در بخش تجارت و امور کاری هم، بیمه ضامن جبران خسارات و کنترل شرایط غیر قابل پیش بینی میشه. از صادرات محصولات گرفته و یا ترخیص بار. حمایت بیمه از شما محدود به این حوادث نیست. در برابر خسارت های احتمالی در بخش پروژه های مهندسی هم، بیمه سامان در کنار شماست.

سیزدهم آذر در تقویم رسمی ایران با عنوان روز جهانی بیمه نام گذاری شده. این موضوع نشانگر توجه به بیمه برای کاهش صدمات مختلف به انسان و اموال است.

معرفی خدمات بیمه سامان در کرج

ارزشهای محوری بیمه سامان در کرج

  • اجرای وظایف بر مبنای مشتری مداری
  • خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات
  • تامین اعتماد و آرامش جهت افزایش رضایتمندی شما عزیزان
  • تعالی فردی و سازمانی با هدف حمایت از متقاضیان بیمه
  • پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی
  • کار تیمی و تعامل سازنده در درون سازمان

معرفی نمایندگی بیمه سامان در کرج

جهت سهولت در دسترسی به خدمات بیمه سامان، برای شهروندان این استان، تیم بیمه سامان در کرج فعالیت خودش رو آغاز کرد. با توجه به مشکلات تردد و شرایط دشوار مراجعه به نمایندگی های مرکزی در استان تهران، رفاه شما عزیزان رو محوریت قرار دادیم و آماده انجام خدمت رسانی به شما همشهریان بزرگوار هستیم.

ارائه خدمات بیمه در زمینه های متنوع، با سطح کیفی بالا، به اشخاص حقیقی و حقوقی در منطقه با رویکرد نوآورانه، ماموریت ما در راه رسیدن به آرمان و چشم انداز بیمه سامان در کرج است. ما و شما مثل یک خانواده در کنار هم هستیم، تا کنترل و کیفیت زندگی رو در دست بگیریم. از نگرانی های شما کم کنیم و در سختی ها در کنارتون باشیم.

ضرورت استفاده از خدمات بیمه سامان در کرج

در حال حاضر فرهنگ استفاده از پوشش بیمه‌های اختیاری، نسبت به سال های اخیر رشد قابل توجهی رو داشته. میزان رضایتمندی شما عزیزان ارزشمندترین دست آورد ما در بیمه سامان بوده و از اعتمادی که به ما داشتید نهایت قدردانی رو، با ارائه خدمات مطلوب ادا کردیم.

هرچه قدر میزان دارایی های شما افزایش پیدا میکنه، ضرورت بیمه ملموس تر میشه. چرا که در صورت وقوع حوادث، خسارات مالی بیشتری شامل حال شما خواهد شد. خطر چیزی به جز ویرانی به دنبال نداره. در هر زمینه ای که احتمال وقوع حوادث وجود داشته باشه، باید آمادگی جبران خسارات رو داشته باشید. ما در بیمه سامان در کرج در کنار شما هستیم تا آرامش خاطر شما رو تضمین کنیم.

اساس خدمات رسانی بیمه سامان در کرج

  • تطابق خدمات با نیازهای ضروری جامعه
  • تنوع در خدمات رسانی
  • ارائه دهنده حمایت های بیمه در حوزه های شخصی، صنعتی و تجاری
  • کیفیت تحت نظارت و کنترل شعبه مرکزی
  • پوشش دهی برای تمامی افراد جامعه

هدف از تاسیس نمایندگی های استانی بیمه سامان

  • بهره گیری از کانال های حرفه ای مجزا با هدف سهولت در استفاده از خدمات بیمه
  • اعزام نمایندگان آموزش دیده جهت رفاه متقاضیان خارج از پایتخت
  • پوشش جغرافیایی و دسترسی آسان هم وطنان

جمع بندی

در شرکت ها بیمه سیستمی تعریف شده تا بر اساس قوانین و تعهدات ارائه شده، بیمه کننده در صورت وقوع اتفاقاتی خاص طبق شرایط مندرج در بیمه نامه خسارت دریافت کنه. جهت سهولت در دسترسی به خدمات بیمه سامان، برای شهروندان این استان، تیم بیمه سامان در کرج فعالیت خودش رو آغاز کرد.

با توجه به مشکلات تردد و شرایط دشوار مراجعه به نمایندگی های مرکزی در استان تهران، رفاه شما عزیزان رو محوریت قرار دادیم و آماده انجام خدمت رسانی به شما همشهریان بزرگوار هستیم.

بیمه برای امور رسیک پذیر تقریبا ضرروری محسوب میشه. مثل رانندگی با ماشین و یا بیزینس های کلان. در هر زمینه که شما در خواست داشته باشید آماده خدمت رسانی هستیم. کافیه با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید. کارشناسان متخصص و با تجربه ما در نمایندگی بیمه سامان در کرج کنار شما هستند.

 

 برای مشاهده مقاله کامل به لینک زیر مراجعه کنید

بیمه سامان در کرج